Blogger Templates



january 16, 2011

hari ni aku demam, panas siot badan aku pagi tadi. meracau je tido mimpi ntah ape ape. bangun mandi pukul 11.30 sebab parents & family paklong aku nak datang bawak gi kenduri kahwin dekat dato' keramat. pegi kenduri pakai baju kemeja (ey , de org tuu pakai jeans ngn shirt je tau). kitorang pown merayau laa keliling k.l ni nak cari tempat. bile daa jumpe, rupenye kenduri tuu buat kat dewan wooo. kitorg pown masuk dewan tuu sambil diiringi oleh tuan rumah. dah laa aku demam , sesak pulak dewan tuu. hadoii, Tuhan je la yg tau situations aku time tuu ("nanti adik kawen, buat kat hotel je laa abah"). dekat setengah jam dalam dewan yg sesak tuu , kitorg pown blahh. dan as usual, aku yg paling awal keluar dari dewan tuu. ingatkan nak terus balik, rupenye paklong aku ajak makan ikan bakar dekat keramat tuu. makan lagi? adoii , loya tekak aku. orang lain makan ikan bakar, aku makan sardin je. (demam punye pasal).

lepas makan ikan bakar, gi shopping pulak dekat times square & chow kit road. ibu aku ngn maklong memang kaki shopping, habis sumer nak beli. aku ikut je laa, da la mamai kepale pusing pusing (kesan panadol soluble yg aku minum tadi). abis shopping, time for me to go back to college. lepas salam ngn paklong & maklong aku, aku nak salam pulak ngn mak ayah aku. mak aku sedey je tadi, rindu la tuu sbb da sebulan aku tak balik seremban. "alaa ibu, raye cine nanti adik balik laa. ibu jangan sedey sedey. okay?" mak aku angguk je . salam pulak ngn ayah aku, "adik dpt pointer bagus, so abah da repair kete adik tuu & da tukar seat baru" "thanks abah ! :) kucing adik due ekor tuu camne?" "balik laa cepat, rasenye si tom tuu tak lame hidup". waaa! adik adik aku, nanti kakak balik ye? isk isk :'( then aku pown dengan sedeynye tengok kete ayah aku meluncur keluar dari college. end of today's story. tata ! :)