Blogger Templates



happy birthday lil sis !

najwa asyila
this girl, hrmm... so many memories with her. first time kenal die time band, she's one of the blowers for puteri's band block. CUTE. haha :D first word aku ckp dlm hati ble nmpk die, muke die innocent je. ececeh ! xD but from beginner friendship aku dgn die tak berape baik. and one day tuu, aku face to face dgn die & terus ckp ngn die, "najwa jd adik saye boley?". woah ! baru kenal suddenly nk amik die jd adik, giler kan ? haishh. tp die taknak & die tolak permintaan aku time tuu jugak. terseksa aku nak merasa ade adik mcm org lain, kan ? but it's okay, even agak sedey tp aku still kawan dgn die. still tegur die mcm biase, still senyum ble nampak die. one day tuu, die mcm marah kat aku taw. die merajuk ngn aku smpai taknak jumpe aku. pelik jugak aku ngn prangai die ni. tp i'll never give up, aku still jugak pujuk die smpai aku kne tahan die ble die nak jalan depan aku time koko & aku pujuk die. lame lame tuu die makin okay, so Alhamdulillah laa.

then one day bile friendship kitorang dah baik, ade la juniors datang jumpe aku nak cakap pasal si najwa ni. so aku pown listen je laa. bdk tuu citer segalanye ape yg najwa ckp pasal aku & how she treat me. time tuu muke aku mmg da berubah laa, kecewa siot ! so aku pown story laa citer ni dkt bestfriends aku. diorg kate, "aku tengok budak tuu layan kau macam patung taw. bile die sedey die cari kau, ble die happy & ade kawan baru die tinggalkan kau. come on laa alia, kau ni kuat kau tau ? aku tau kau ni anak tunggal, nak jugak rase ade adik. tp jgn sebab 'adik', kau sanggup diperbodohkan". hah ! ambik kau alia lee. tuu laa kate kate nasihat bestfriends aku dulu & aku simenkan dlm kpale otak aku ni. smpai skrang aku still ingt dat words. dat's why orang kate aku ni terlebih ego. lantak aku laa. xP

so after dat, aku dah makin jauhkan diri dari die. jarang tegur die lagi tp najwa ni dah mintak maaf dgn aku. sebenarnye najwa, akak dah lame maafkan kamu. so, don't worry bout me. Alhamdulillah, friendship kitorang still strong until now even sbgai senior & junior. moga friendship kite berkekalan.
InsyaAllah. =)

to najwa asyila : HAPPY BIRTHDAY SIS & I LOVE YOU <3