Blogger Templates



good luck !

Esok 11 April 2011, aku serta kawan kawan yg lain akan mengambil final exam utk semester 2. bolehkah aku mengekalkan pointer 3.74 yg diperoleh ketika semester 1? insyaAllah. kalau drop pown aku akan pastikan pointer atas 3.00. insyaAllah. subject yg telah aku study setakat ni ialah audio video & maths. maths aku study ape yg aku boleh ingat saje laa.

" u drop under 3.00 pointer, i'll take back your cars. deal? "

OMG ! see? my dad dah ugut.

" insyaAllah dad, i'll try my best. "

tuu je la yg mampu aku katekan pd parents aku time diorg dtg KL tadi. tak mampu nk janji lebih lebih sbb subject utk semester 2 ni mmg TOUGH. so, students semester 2 class diploma in multimedia technology (DMT)class diploma in business computing ( DMB ), GOOD LUCK you all. semoga kita semua dpt results yg terbaik. insyaAllah, Allah Maha Adil. Dia mengetahui segalanya.